tisdag 3 april 2012

en lugn dag

Är hemma och vabar sjukt barn idag. Tränade imorse så den var avklarad. Sen har jag plockat lite här hemma men för en gång skull har jag slappat mycket. Sitter i vår underbara soffa och surfar lite. Jag brukar sällan ta mig tid att sitta ner. Njöt från och till när solen tittade fram på altan. Är hemma imorgon också så det blir mycket gjort. Snart är det påsk och man har långhelg om man inte jobbar i butik som min man tyvärr gör. Är ledig lite efter påsk också. Ska hitta på nå´t kul på dagarna med familjen. Kanske har Kungsträdgården nå´t kul om det är bra väder. Annars kanske det blir museum. Ibland känns det svårt att hitta på nå´t. Är man hemma bänkar sig barnen lätt framför TV eller data eller bara sitter och gör ingenting om de inte får spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar